Paraiškos būsena:
Baigtas įgyvendinti
Širvintų rajono savivaldybės administracijoje bei pavaldžiose įstaigose trūksta kompleksiškų, tarpusavyje gerai koordinuotų veiksmų, kuriais savivaldybės teritorijoje būtų siekiama bendruomenės poreikius atitinkančios viešųjų paslaugų kokybės. Savivaldybėje nustatyti minimalūs paslaugų kokybės standartai neatitinka šiandienos visuomenės poreikių – asmenų prašymų priėmimo ir vertinimo tvarka neatitinka tikslinių grupių poreikių, nenustatyti paslaugų kokybės standartai, trūksta darbuotojų kompetencijos, reikalingos geresniam paslaugų teikimui ir asmenų aptarnavimui. Savivaldybėje taip pat pasigendama principų ir technikų, naudojamų kurti ir pateikti didžiausią vertę vartotojo perspektyvos prasme, išnaudojant mažiausiai išteklių.
Projekto įgyvendinimo metu planuojama Širvintų rajono savivaldybės administracijoje bei viešojo valdymo institucijose įdiegti sistemą (LEAN), kuri padėtų optimizuoti aptarnavimo procesus ir tokiu būdu leistų gerinti administracinių ir viešųjų paslaugų kokybę visiems suinteresuotiems asmenims. Projekto metu taip pat bus atliktas vartotojų pasitenkinimo paslaugomis tyrimas, tobulinamas Savivaldybės administracijos ir viešojo valdymo institucijų prašymų priėmimo, vertinimo procesas, nustatant vieningą tvarką.
Paraiškų informacija
Paraiškos gavimo data:
2018-01-15
Nr. Vertinimo kriterijus |
Finansavimo statusas |
Vertinimo balas |
1. Tinkamumo vertinimas
|
Taip
|
|
2. Naudos ir kokybės vertinimas
|
Netaikoma
|
0.00
|
Paraiškoje nurodyta projekto vertė:
91 748,56 Eur
Prašoma finansavimo suma:
77 986,27 Eur
Sutarties informacija
Projekto veiklų įgyvendinimo pradžia:
2017-08-22
Projekto veiklų įgyvendinimo pabaiga:
2020-09-30
Sutarties pasirašymo diena:
2018-04-13
Sutarties galiojimo pabaiga:
2020-12-11
Projekto išlaidų suma, Eur |
Finansavimas, Eur |
Apmokėta išlaidų suma, Eur
|
Išmokėtas finansavimas, Eur
|
86 122,96
|
73 204,51
|
86 122,96
|
73 204,51
|
Stebėsenos rodiklių pasiekimai
Eilės numeris |
Stebėsenos rodiklio pavadinimas |
Matavimo vienetas |
Siektina reikšmė pasirašytose projektų sutartyse |
Pasiekta reikšmė |
1
|
Viešojo valdymo institucijos, pagal veiksmų programą ESF lėšomis įgyvendinusios paslaugų ir (ar) aptarnavimo kokybei gerinti skirtas priemones
|
Skaičius
|
1.00
|
1.00
|
Statistika
|
2
|
Viešojo valdymo institucijų darbuotojai, kurie dalyvavo pagal veiksmų programą ESF lėšomis vykdytose veiklose, skirtose stiprinti teikiamų paslaugų ir (ar) aptarnavimo kokybės gerinimui reikalingas kompetencijas
|
Skaičius
|
80.00
|
80.00
|
Statistika
|
3
|
„Viešojo valdymo institucijos, pagerinusios visuomenės patenkinimo teikiamomis paslaugomis indeksą“
|
Skaičius
|
1.00
|
0.00
|
Statistika
|
4
|
„Viešojo valdymo institucijos, pagerinusios visuomenės patenkinimo teikiamomis paslaugomis indeksą“
|
Skaičius
|
1.00
|
0.00
|
Statistika
|
5
|
Valstybės ir savivaldybių institucijų ir įstaigų, pagal veiksmų programą ESF lėšomis įgyvendinusių paslaugų ir (ar) aptarnavimo kokybei gerinti skirtas priemones, dalis
|
Procentai
|
0.20
|
0.19
|
Statistika
|
Paskutinė atnaujinimo data: 2024-10-06 07:53