Paraiškos būsena:
Baigtas įgyvendinti
Vykdytojas |
UAB "PAKA" |
Savivaldybė |
Kauno raj. |
Priemonė |
Procesas LT
|
Prioritetas
|
3 PRIORITETAS. Smulkiojo ir vidutinio verslo konkurencingumo skatinimas
|
Kvietimo kodas |
03.3.1-LVPA-K-820-01
|
Pagrindinė įmonės veikla - plastikinių pakuočių gamyba. Taip pat įmonė teikia ir pakavimo paslaugas: gaminius perpakuoja į kliento pateiktą arba įmonės pagamintą pakuotę; pakuoja gaminius į skaidrią termoplėvelę; pakuoja gaminius po skaidriu gaubteliu, privirindami jį prie standaus popierinio padėkliuko (blisterinė pakuotė); perfasuoja į mažesnes pakuotes; klijuoja etiketes; komplektuoja. Įmonės pakavimo paslaugų spektras pakankamai platus, turima moderni ir lanksti įranga, leidžia sukurti pakuotes pagal kiekvieno kliento individualius pageidavimus. UAB Paka orientuota į ilgalaikius planus, auga plečiasi, siekia užkariauti naujas rinkas, pasiūlyti klientams geriausios kokybės gaminius. Nepaisant to, kad įmonė turi ilgametę veiklos patirtį rinkoje bei kvalifikuotus specialistus, UAB "Paka" neišnaudoja viso galimo įmonės potencialo. Didėjant darbų apimtims, pradeda strigti procesų valdymas, didėja laiko resursai, daugėja klaidų atsirandančių dėl žmogiškojo faktoriaus skaičius, nukenčia gaminių ir paslaugų kokybė. Taigi šiuo projektu siekiama didinti UAB "Paka" darbo našumą bei produktyvumą, optimizuoti gamybos pajėgumus, efektyviai valdyti procesus, pagerinti gaminių kokybę ir padidinti įmonės eksportą, diegiant proceso sprendimus.Vertinant įmonės finansines galimybes įgyvendinti projektą įmonė yra pajėgi, tačiau siekiant sumažinti finansinę riziką, bei užtikrinti, kad projektas bus įgyvendintas laiku siekiama gauti ES paramą.
Paraiškų informacija
Paraiškos gavimo data:
2016-01-20
Nr. Vertinimo kriterijus |
Finansavimo statusas |
Vertinimo balas |
1. Tinkamumo vertinimas
|
Taip
(2016-04-08)
|
|
2. Naudos ir kokybės vertinimas
|
Taip
(2016-04-08)
|
80.00
|
Paraiškoje nurodyta projekto vertė:
81 140,00 Eur
Prašoma finansavimo suma:
40 570,00 Eur
Sutarties informacija
Projekto veiklų įgyvendinimo pradžia:
2016-05-09
Projekto veiklų įgyvendinimo pabaiga:
2018-07-20
Sutarties pasirašymo diena:
2016-05-30
Sutarties galiojimo pabaiga:
2018-08-28
Projekto išlaidų suma, Eur |
Finansavimas, Eur |
Apmokėta išlaidų suma, Eur
|
Išmokėtas finansavimas, Eur
|
13 360,00
|
6 680,00
|
13 360,00
|
6 680,00
|
Stebėsenos rodiklių pasiekimai
Eilės numeris |
Stebėsenos rodiklio pavadinimas |
Matavimo vienetas |
Siektina reikšmė pasirašytose projektų sutartyse |
Pasiekta reikšmė |
1
|
Subsidijas gaunančių įmonių skaičius
|
Įmonės
|
1.00
|
1.00
|
Statistika
|
2
|
Įdiegtos inovatyvios valdymo sistemos
|
Skaičius
|
2.00
|
2.00
|
Statistika
|
3
|
Įdiegti inovatyvūs vadybos metodai
|
Skaičius
|
0.00
|
0.00
|
Statistika
|
4
|
Investicijas gavusios įmonės darbo našumo padidėjimas
|
Procentai
|
123.43
|
0.00
|
Statistika
|
Paskutinė atnaujinimo data: 2024-12-26 07:54