Paraiškos būsena:
Nutrauktas
Vykdytojas |
UAB "Transvaja" |
Savivaldybė |
Marijampolės |
Priemonė |
Procesas LT
|
Prioritetas
|
3 PRIORITETAS. Smulkiojo ir vidutinio verslo konkurencingumo skatinimas
|
Kvietimo kodas |
03.3.1-LVPA-K-820-01
|
UAB „Transvaja“ įmonė įkurta 2000 metais ir iki šio sėkmingai veikia krovinių pervežimo srityje. Per visą gyvavimo laikotarpį įmonė pastebėjo, kad norint toliau sėkmingai konkuruoti su užsienio krovinių pervežimo įmonėmis reikia gerinti ne tik įmonėje diegiamas technologijas, bet ir darbuotojų kompetenciją bei verslo vadybos sistemą. Siekiant išspręsti esamas problemas UAB „Transvaja“ priėmė sprendimą diegtis ir sertifikuoti: ISO9001 - kokybės vadybos sistemą, OHSAS18001 - darbų saugos ir sveikatos valdymo sistemą, ISO27001 - informacijos apsaugos sistemą, ISO28000 - tiekimo grandinės saugos reikalavimus apimantį standartą.Įdiegus numatytas inovatyvias verslo valdymo sistemas UAB „Transvaja“ galės užtikrinti bei pagrįsti savo teikiamų paslaugų kokybę tarptautinėje rinkoje. Pritaikius inovatyvius verslo vadybos sprendimus įmonės tikslas padidinti darbo našumą, pagerinti darbo aplinką ir toliau efektyviai vystyti veiklą. Įdiegtas ISO9001 standartas įmonei leis garantuoti teikiamų paslaugų kokybę, bei ją nuolat gerinti, OHSAS18001 standartas padės imtis atitinkamų priemonių, kad užtikrinti darbuotojams saugią darbo aplinką, ISO27001 įdiegti standarto sprendimai leis užtikrinti klientų bei pačios įmonės informacijos saugumą, ISO28000 standarto sprendimai padės suvaldyti bei pagreitinti tiekimo grandinės darbą. Projekto įgyvendinimo metu numatoma įdiegti visas sistemas, taip pat įmonė gaus sertifikatus, kurių reikalauja užsienio įmonės iš savo partnerių bei suteiks galimybę Lietuvoje dalyvauti viešuosiuose pirkimuose.
Paraiškų informacija
Paraiškos gavimo data:
2016-01-20
Nr. Vertinimo kriterijus |
Finansavimo statusas |
Vertinimo balas |
1. Tinkamumo vertinimas
|
Taip
(2016-04-08)
|
|
2. Naudos ir kokybės vertinimas
|
Taip
(2016-04-08)
|
90.00
|
Paraiškoje nurodyta projekto vertė:
93 120,00 Eur
Prašoma finansavimo suma:
46 560,00 Eur
Sutarties informacija
Projekto veiklų įgyvendinimo pradžia:
2016-05-12
Projekto veiklų įgyvendinimo pabaiga:
2018-05-11
Sutarties pasirašymo diena:
2016-05-26
Projekto išlaidų suma, Eur |
Finansavimas, Eur |
Apmokėta išlaidų suma, Eur
|
Išmokėtas finansavimas, Eur
|
34 624,00
|
17 312,00
|
2 000,00
|
1 000,00
|
Stebėsenos rodiklių pasiekimai
Eilės numeris |
Stebėsenos rodiklio pavadinimas |
Matavimo vienetas |
Siektina reikšmė pasirašytose projektų sutartyse |
Pasiekta reikšmė |
1
|
Subsidijas gaunančių įmonių skaičius
|
Įmonės
|
1.00
|
1.00
|
Statistika
|
2
|
Įdiegtos inovatyvios valdymo sistemos
|
Skaičius
|
4.00
|
0.00
|
Statistika
|
3
|
Investicijas gavusios įmonės darbo našumo padidėjimas
|
Procentai
|
259.45
|
0.00
|
Statistika
|
Paskutinė atnaujinimo data: 2024-12-26 07:54